شرایط معافیت تحصیلی خدمت سربازی ۹۸

۴۷۱ بازديد
 
4.1 / 5 ( 10 votes )

معافیت تحصیلی  

خیلی از جوانان هنگامی که به سن مشمولیت می رسند ادامه تحصیل را انتخاب می کنند و وارد دانشگاه می شوند و بعضی از افراد خود را برای رفتن به خدمت سرزی آماده می کنند. کسانی که ادامه تحصیل را انتخاب می کنند می توانند از معافیت تحصیلی توجه به شرایط و مدارک لازم که آنها را دارا می شند استفاده کنند و به جای رفتن به خدمت سرزی  برای زندگی و آینده ی خود برنامه ریزی کنند .

افرادی که حال تحصیل هستند موقعی که مدت تحصیل آنها تمام نشده است از رفتن به دوره خدمت معاف هستند و بعد از اتمام دوره تحصیل خود برای رفتن به سرزی خود را آماده می کنند . جوانانی که قصد دارند بعد از تحصیل به خدمت بروند چند ماه جلوتر از اتمام تحصیل می توانند این اقدام را انجام دهند . چنان چه کسانی که وارد دانشگاه فرهنگیان شده اند نیاز به رفتن دوره خدمت سرزی ندارند و بلا فاصله بعد از اتمام دانشگاه مدارس به تیس مشغول می شوند .

آنچه مورد شرایط معافیت تحصیلی ید بدانیم 

شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی : از چه سنی مشمول خدمت سرزی می شوید ؟ چه زمانی می توانید دانشجو یا دانش آموز شید ؟ ادامه تحصیل داخل یا خارج از ایران چگونه است ؟ آیا شرایط خاصی برای نخبگان نظر گرفته شده است ؟ تمام مواردی که حوزه تحصیلی بر نظام وظیفه و خدمت سرزی موثر است این مطلب گردآوری شده است . همچنین می توانید جهت استفاده از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی از مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش استفاده کنید . شما می توانید از انواع معافیت ها استفاده کنید . فقط کافی است مشاوران ما تماس حاصل نمایید . مشاوران ما راحت ترین و آسان ترین راه و روش برای استفاده از شرایط اصلی معافیت تحصیلی خدمت سرزی را اختیار شما قرار می دهند .

 

شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی و انواع آن چگونه است ؟

معافیت تحصیلی خدمت سرزی دارای انواع و اقسام مختلفی است . افراد برای استفاده از معافیت تحصیلی ید شرایط و انواع آن را بشناسند . ادامه به توضیح هر یک از انواع مختلف معافیت تحصیلی می پردازیم . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

  1. معافیت تحصیلی دانش آموزان

دانش آموزان وقتی که به سن ۱۹ سالگی تمام می رسند . مطابق مقررات وزارت آموزش و پرورش و وظیفه عمومی دوره متوسطه مشغول به تحصیل می شند . برای اخذ مک پیش دانشگاهی سن ۲۴ سال می توانند ادامه تحصیل دهند . برای اخذ دیپلم کار و دانش و فنی و حرفه ای  سن ۲۲ سال مجاز به ادامه تحصیل بصورت حضوری و پیوسته می شند . این افراد پایان دوره تحصیل از شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی بهره مند می شند . اما ید زودتر اقدام به یافت معافیت تحصیلی نمایید . برای آگاهی زمینه شرایط معافیت تحصیلی می توانید . مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید

نکاتی که ید این مورد بدانیم :

  • اولین نکته اینکه تحصیل دانش آموزان ید حتما به صورت پیوسته انجام شده شد .
  • دانش آموزان داوطلب آزاد نمی توانند از شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی استفاده کنند .
  • کلیه افرادی که مشمول خدمت سرزی هستند و ترک تحصیل کرده اند . یا اینکه از ادامه تحصیل انصراف داده اند . ید زه زمانی ۴ ماه  افراد داخل کشور خود را به سازمان نظام وظیفه ناجا کشور معرفی نمایند . افراد خارج از کشور نیز ید زه زمانی یک سال خود را به سازمان وظیفه عمومی کشور معرفی نمایند . غیر این صورت غایب شناخته می شوند و نمی توانند از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .

نکته ای که ید توجه کنید این است . که ید فرصت مناسب و طبق ضوابط از معافیت تحصیلی استفاده نمایید . برای آگاهی بیشتر زمینه معافیت تحصیلی می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت تحصیلی



 شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


۲- معافیت تحصیلی دانشجویان

مشمولان خدمت سرزی که فارغ التحصیل دیپلم و پیش دانشگاهی هستند . مطابق مقررات که یکی از مراکز نام برده حال ادامه تحصیل می شند . وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت و مان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد ئید وزارتخانه ها و دانشگاهی مذکور پذیرفته شده اند . پایان تحصیل خود می توانند از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند . البته شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی هر ساله حال تغییر و تحول است . برای رفع مشکل این زمینه می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما اطلاعات به روز و تغییر یافته زمینه شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی را اختیار شما قرار می دهند .

 

مصوبه جدید سد کل نیروهای مسلح مورد شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی

  • افرادی که مقاطع کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته تحصیل می کنند . می توانند به مدت مشخصی از معافیت تحصیلی استفاده نمایند . برای آگاهی بیشتر زمینه مدت معافیت تحصیلی می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .
  • افرادی که مقاطع کارشناسی پیوسته ، دکتری پزشکی پیوسته و دکتری PHD مشغول تحصیل هستند . می توانند به مدت مشخصی معافیت تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند . برای آگاهی بیشتر زمینه مدت معافیت تحصیلی می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

 شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


چند نکته مورد شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی

  1. دانشجویانی که بیشتر از سقف تعیین شده به تحصیل خود ادامه دهند . از طرف سازمان نظام وظیفه مشمول غایب شناخته می شوند .
  2. افراد استفاده از معافیت تحصیلی هر مقطع تحصیلی زمان اخذ مک تحصیلی دکتری مجاز هستند .  فقط یکر از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .
  3. مشمولان فارغ التحصیل مقطع تحصیلی فوق دیپلم و مقاطع لاتر داخل کشور مدت مشخصی فرصت دارند . افراد خارج از کشور نیز مدت مشخصی زمان دارند . مدارک تحصیلی خود را به سازمان وظیفه عمومی ناجای کشور ارائه دهند . وضعیت آن ها شناسایی شود و مشمول غیبت شناخته نشوند .
  4. افراد مشمول خدمت سرزی صورتی که قصد ادامه تحصیل مقاطع لاتر را دارند . ید حداکثر زه زمانی مشخصی پس از فارغ التحصیلی آزمون مقطع لاتر شرکت نمایند . صورت قبول شدن آزمون می توانند به تحصیل ادامه دهند .
  5. افراد مشمول اگر دفترچه خدمت خود را پست کرده شند و دانشگاه شوند . ز هم می توانند از شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .
  6.  اگر افراد شامل غیبت خدمت سرزی شوند . نمی توانند از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .

برای آگاهی زمینه مدت زمان های مشخص شده برای یافت معافیت تحصیلی ، می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

۳- معافیت تحصیلی طلاب حوزه های علمیه

  • افرادی که قبل از سن ۱۹ سالگی ، وارد حوزه های علمیه می شوند . این افراد می توانند سن خاصی از شرایط معافیت های تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .
  • افرادی هم که دوران دبیرسن ، ترک تحصیل کرده اند . بعد از یک سال از ترک تحصیل وارد مراکز و حوزه های علمیه می شوند . این افراد نیز می توانند از شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی استفاده نمایند .
  • این افراد ید شامل غیبت سرزی نشده شند .

 

۴- چگونگی ادامه تحصیل مشمولان خارج از کشور

  1. ادامه تحصیل دانشجویان خارج از کشور ، صرفا چند دسته قرار می گیرد .
  2. افراد مشمول نخبگان و استعدادهای برتر و خشان .
  3. افراد شامل اعضای هیئت علمی .
  4. قوانین اعزام دانشجویان به خارج از کشور .
  5. معافیت دانش آموزان خارج از کشور .
  6. معافیت دانشجویان خارج از کشور .

برای کسب اطلاعات بیشتر مورد شروط معافیت تحصیلی خدمت سرزی فقط کافی است . مشاوران متخصص و مجرب ما تماس حاصل نمایید . مشاوران اطلاعات لازم و ضروری را اختیار شما قرار خواهند داد .


بیشتر بخوانید: 

اگر سوالی ذهن ن را مشغول کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید . اطلاعات مناسب و ضروری را یافت نمایید : 



 شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

 

شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی ۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

شرایط معافیت تحصیلی خدمت سرزی ۹۸

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.