نحوه دریافت معافیت کفالت خدمت سربازی

۴۶۷ بازديد
 
5 / 5 ( 1 vote )

معافیت کفالت  

علاوه بر معافیت های گفته شده معافیت کفالت را نیز داریم که خود چند شاخه دارد که ادامه به آنها اشاره می کنیم . افرادی که خود سرپرست خانواده هستند می توانند از معافیت کفالت استفاده کنند . افرادی که دارای شرایط مورد نظر هستند بدون گذراندن دوره خدمت سرزی می توانند کارت پایان خدمت خود را یافت کنند . همه ی معافیت ها دارای شرایط ، مدارک ، مراحل و … می شند که مشمولان توجه به اینکه برای کدام معافیت می خواهند اقدام کنند مدارک لازم را توجه به داشتن شرایط آن آماده کرده و مراحل بعدی را ید طی می کنند بتوانند از معافیت استفاده کنند وهمه ی این  اطلاعات را می توانند از مشاوره نظام وظیفه بطور دقیق یافت کنند . همان گونه که گفتیم زیر انواع معافیت کفالت خدمت سرزی را نام می بریم :

  1. معافیت کفالت پ ناتوان
  2. معافیت کفالت برا صغیر بدون پ و ما
  3. معافیت کفالت سرزی ما طلاق گرفته
  4. معافیت کفالت سرزی همسر معلول
  5. معافیت کفالت سرز ی تک فرزندی
  6. و غیره

نحوه یافت معافیت کفالت سرزی چیست ؟

نحوه یافت معافیت کفالت خدمت سرزی دارای شرایط و مواردی است . آیا شما مشمول کفالت خدمت سرزی هستید ؟ آیا قبل از اعزام به خدمت سرزی معافیت کفالت شامل شما می شده است ؟ آیا از نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت خدمت سرزی اطلاع دارید ؟ آیا می دانید معافیت کفالت شامل چه موارد و شرایطی می شود . آیا می دانید معافیت کفالت یکی از راه های گرفتن کسری و یا معاف شدن دائم از سرزی است ؟ برای آشنایی این موارد و نحوه یافت معافیت کفالت خدمت سرزی ما همراه شید . اینجا سعی می کنیم شما را نحوه یافت معافیت کفالت آشنا سازیم . بتوانید معافیت کفالت خدمت سرزی یافت نمایید . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

برای آگاهی از شرایط معافیت کفالت ما  سرزی اینجا کلیک نمایید .

 

 

معافیت کفالت چیست و نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت سرزی ؟

هنگام اعزام به سرزی نظام وظیفه ، یکی از مسائل مهمی که برای سرزان پیش می آید . مسئله معافیت سرزی و گرفتن کسری خدمت می شد . یکی از این راه ها استفاده از معافیت کفالت می شد . استفاده از شرایط معافیت کفالت یکی از روش ها و راه حل هایی است . که می توان برای خلاص شدن از سرزی استفاده کرد . معافیت کفالت یعنی اینکه شما نبود پ سرپرست یکی از اعضای خانواده شید . مثلا سرپرست ما ، برا ، خواهر یا سرپرست یکی دیگر از اعضای خانواده شید . برای یافت معافیت کفالت ید یکسری شرایط را داشته شید . اگر شما شرایط معافیت کفالت را داشته شید . می توانید از معافیت کفالت سرزی استفاده نمایید .

 

نحوه یافت معافیت کفالت سرزی

برای یافت معافیت کفالت سرزی ید یکسری شرایط و مدارک را دارا شید . نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت سرزی مشخص می شد . فقط کافی است شما شرایط آن را دارا شید . بتوانید معافیت کفالت سرزی را یافت نمایید . برای استفاده از چگونگی و نحوه یافت معافیت کفالت ، شما حال حاضر که می خواهید شرایط معافیت کفالت استفاده کنید . ید سرپرست یکی از اعضای خانواده شید . ابتدا ید دفترچه خدمت سرزی خود را یافت نمایید . این دفترچه ید شرایط معافیت کفالت و همچنین مدارک معافیت کفالت را بررسی کنید . اگر واجد شرایط یافت معافیت کفالت بودید می توانید از این معافیت استفاده نمایید . سپس ید مدارک مورد نیاز معافیت کفالت سرزی را جمع آوری نمایید . بتوانید بقیه مراحل معافیت کفالت را طی کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر مورد نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت سرزی مشاوران آویژه دانش .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت کفالت سرزی اینجا کلیک نمایید .


 نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


نحوه یافت معافیت کفالت سرزی حین خدمت چیست ؟

هنگامی که شما به خدمت سرزی اعزام می شوید . شاید ابتدا شرایط یافت معافیت سرزی و مخصوصا شرایط معافیت کفالت را نداشته شید . بنابراین نتوانید از معافیت کفالت خدمت سرزی استفاده نمایید . ولی این بین که شما به خدمت سرزی اعزام شده اید . شاید شرایط متفاوتی برای شما رخ دهد . شما بتوانید از معافیت کفالت سرزی استفاده نمایید .

مثلا اگر شما حین خدمت سرزی هستید و پ شما فوت کند . یا اینکه پ شما به زندان برود و حبس ابد داشته شد . یا اینکه حبسش آنق طولانی شد که طول یک سالی که شما سرز هستید . از حبس و زندان آزاد نشوند ؛ شما می توانید از معافیت کفالت استفاده نمایید . زیرا این شرایط شما ید سرپرستی ما و یا دیگر اعضای خانواده را برعهده بگیرید . بنابراین شما مشمول معافیت کفالت می شوید .  برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت کفالت سرزی اینجا کلیک نمایید .

 

شرایط اصلی برای یافت کلیه معافیت های کفالت سرزی

فرد مشمول خدمت سرزی که می خواهد از معافیت کفالت استفاده نماید . ید حتما سه شرط لازم این زمینه را داشته شد .

  • کلیه افرادی که به خدمت سرزی اعزام می شوند . اگر می خواهند از معافیت کفالت استفاده نمایند ید به سن مشمولیت سرزی نظام وظیفه رسیده شند . ( سن مشمولیت سرزی اصولا ۱۸ سال تمام برای کلیه افراد مشمول می شد ) .
  • فرد مشمول خدمت سرزی اگر می خواهد از شرایط معافیت کفالت استفاده نماید . ید این افراد مشمول غیبت خدمت سرزی نشند .
  • فرد مشول خدمت سرزی اگر می خواهد از شرایط معافیت کفالت استفاده نماید . ید سرپرست یکی از اعضای خانواده خود را برعهده داشته شد . مثلا سرپرستی پ ، ما ، خواهر ، برا ، پ بزرگ و ما بزرگ را داشته شند .

نکته ای که ید رابطه شرط سوم نظر داشته شیم . این است که اگر فرد برا بزرگ تر از ۱۸ سال دارد . ید شورای پزشکی نظام وظیفه مشخص نماید که او قا به سرپرستی این افراد نیست . غیر این صورت فرد مشمول نمی تواند از شرایط معافیت کفالت استفاده نماید . همچنین ید به این نکته هم داشته شیم . اگر فرد مشمول سرپرست پ بزرگ یا ما بزرگ می شد . ید مشخص شود که فرد مورد نظر ، فرزند پسر لای ۱۸ سال نداشته شد . اگر چنین نشد فرد نمی تواند از شرایط معافیت کفالت استفاده نماید .

همچنین می توانید مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

 

نکات مهمی که یافت معافیت کفالت ید مورد توجه قرار دهید :

افراد مشمولی که می خواهند از معافیت کفالت استفاده نمایند . ید چند نکته را مورد توجه قرار دهند . بتوانند نحوه و چگونگی یافت معافیت کفالت سرزی را ک نمایند .

  • افراد مشمول خدمت سرزی نظام وظیفه حین خدمت نیز می توانند از معافیت کفالت استفاده نمایند .
  • افرادی که مشمول خدمت سرزی نظام وظیفه هستند . می توانند حین استفاده از شرایط معافیت تحصیلی ، از معافیت کفالت نیز استفاده نمایند .
  • وجود دو برا لای ۱۸ سال می تواند مانع معافیت کفالت فرد مشمول شود . مگر اینکه برا فرد مشمول قا به نگهداری و سرپرستی مورد نظر نشد .
  • فرد مشمول خدمت سرزی نظام وظیفه زمانی می تواند از معافیت کفالت استفاده نماید . که فرد مشمول غیبت سرزی نبوده شد .
  • اگر فرد مشمول تقاضای یافت معافیت کفالت کرده است . اما ظرف مدت یک ماه برای بررسی و رسیدگی مراجعه نکرده شد . سازمان نظام وظیفه این عمل را به منزله انصراف از معافیت کفالت تلقی می نمایند .

اگر می خواهید از نحوه معافیت کفالت سری نظام وظیفه اطلاعات کسب نمایید . می توانید مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر زمینه های نظام وظیفه :


 نحوه یافت معافیت کفالت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت  ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

 

نحوه یافت معافیت کفالت خدمت سرزی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

نحوه یافت معافیت کفالت خدمت سرزی

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.