کارشناسی ارشد طراحی لباس بدون کنکور

۴۷۰ بازديد
 
5 / 5 ( 1 vote )

کارشناسی ارشد طراحی لس بدون کنکور دانشجو میپذیرد . این رشته تحصیلی پر طرفدار بین خانم ها، این مقطع تحصیلی امکان ثبت نام دانشجو بسیاری از مراکز تحصیلی را دارد . ارشد بدون کنکور طراحی لس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه سراسری امکان ثبت نام دانشجو دارد . دانشگاه پیام نور مسفانه امکان تحصیل کارشناسی ارشد طراحی لس به صورت بدون کنکور وجود ندارد . جالب است بدانید که دانشگاه پیام نور هیچ‌ یک از مراکز آموزشی خود هیچ جای کشور خود ، حتی مراکز آموزشی بین الملل که بدون کنکور برای مقطع ارشد ثبت‌نام دانشجو دارند ، ثبت نام رشته طراحی لس این مقطع تحصیلی ندارد . کارشناسی ارشد طراحی لس بدون کنکور تنها دانشگاه آزاد و سراسری و مراکز تحت نظر این دانشگاه ها امکان ثبت نام دارد .

نکاتی مورد رشته طراحی لس دانشگاه های کشور

رشته طراحی لس از نیاز های اساسی جامعه امروز است . جهان کنونی تولید ، طراحی و مصرف پوشاک نه تنها نیاز اولیه و طبیعی همه انسانها است بلکه توسعه صنعتی کشورهای پیشرفته و پیشرفت ساخت و طراحی متنوع و صاات پوشاک انها و همچنین اثر گذاری شدید این امر بر فرهنگ های دیگر کشورهای موجود جهان ، هر ساله پیشرفت های اقتصادی زیادی را همین رشته خود به همراه دارد . از این جهت مهم است بدانید که طراحی و ساخت به صرفه انواع لس اهداف طولانی مدت و همچنین جهت مین نیاز اساسی مردم و نیز مبتنی بر خواسته فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه و کاربرد آن رسانه هایی چون تلویزیون ، تئاتر و سینما ، سرعت بخشیدن به روند پیشرفت صاات از طریق اجرای انواع برنامه های آموزشی مناسب امری مهم است .

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد طراحی لس

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد طراحی لس دانشگاه سراسری و آزاد امکان پذیر است . برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد طراحی لس ید مدارک مورد نیاز این دانشگاه ها را روز ثبت نام دست داشت . همانطور که گذشته رها و رها به آن اشاره کردیم ثبت نام مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد بدون کنکور تنها برای دانشجویان استعداد های خشان ممکن است و این قانون برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد طراحی لس نیز حاکم است . رشته طراحی پارچه و لس مقطع کارشناسی ارشد تنها گرایشی است که دانشگاه‌های الزهرا (س) ، و دانشگاه هنر و از میان تمامی دانشگاه‌های غیرانتفاعی دانشگاه علم و فرهنگ تهران ، علم و هنر یزد ، کمال‌الملک نوشهر، مارلیک نوشهر ، آپادانا شیراز ، امام جواد یزد و موسسه غیرانتفاعی معماری و هنر پارس واقع تهران امکان ثبت نام دارد .

نکات مهم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های مختلف رشته طراحی لس

اگر شما قصد دارید که بدون کنکور برای کارشناسی ارشد طراحی لس دانشگاه‌های سراسری و غیرانتفاعی ثبت‌نام به عمل آورید ، مهم است که بدانید ید جزء نفرات برتر ورودی مقطع کارشناسی خود شید که همان دانشجویان قرار گرفته زمره استعداد های خشان است . دانشجویان استعداد های خشان که ده صد از جمعیت هر ورودی هستند احتساب معدل لای ۱۶ این رشته تحصیلی امکان ثبت نام بدون کنکور دارند . این دانشجویان تنها ارائه مک کارشناسی خود به دانشگاه و پر کردن فرم ثبت نام میتوانند این مقطع تحصیلی شرکت کنند و آن هم بدون شرکت کردن کنکور .

اما نکته بسیار مهمی که نید از آن غافل شد این است که نید تحصیل این دانشجویان بیشتر از هشت ترم به اتمام برسد . این دانشجویان تنها رشته خود میتوانند مقطع تحصیلی ارشد ثبت نام کنند و یک ر همان سال فارغ التحصیلی این امکان را دارند .

 

ارشد طراحی لس بدون کنکور دانشگاه آزاد

ارشد طراحی لس بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تنها برای دانشجویان استعداد های خشان است و شرایط لازم برای ثبت نام ان و همچنین مدارک و سوابق تحصیلی مورد نیاز آن سایت سازمان سنجش منج است . تحصیل رشته طراحی لس دانشگاه آزاد گرایش طراحی پارچه و لس واحدهای تهران – جنوب ، نجف‌آد ، قائم‌شهر و یزد ارائه میشود . واقع ارشد بدون کنکور طراحی لس دانشگاه آزاد برای عموم و تنها ارائه مک کارشناسی نیست و برای همه صد از نخبه های هر ورودی است.  کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس شرط معدل و دارا بودن شرایطی خاص انجام امکان ثبت نام دارد . این رشته تحصیلی یعنی طراحی لس مقطع کارشناسی ارشد یک رشته نو پا است که تنها دو یا سه گرایش به زگی اقدام به ثبت نام دانشجو میکند .

اهمیت رشته طراحی لس صنعت ، اقتصاد ، فرهنگ و اجتماع

امروزه طراحی لس و تولید و مصرف پوشاک صرفا نیاز اولیه و طبیعی یک انسان نیست بلکه یک دانش و مهارت گسترده و مبنی بر خصوصیات مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی جوامع است و مهم است بدانید که بکار گرفتن آن تئاتر و سینما و تلویزیون مورد اهمیت همیشگی بوده است . نگاه اقتصادی و فرهنگی به لس و تلاش ارائه دادن طرح های زه و نو و بهبود کیفیتی و کمیتی پوشاک ، این زمینه تحصیلی را به یک صنعت هر روز رو به رشد و آمدزا تبدیل نموده و منجر به گسترش فزاینده آن جهان کنونی شده . لذا توجه به نیاز کشور و لزوم اموزش و تربیت افراد خلاق و کاردان مورد نیاز ارگانهای طراح و تولید پوشاک ، اقدام لازم تهیه این روش ها قالب کارشناسی ارشد طراحی لس به وجود آمده است  .

 ارشد طراحی لس بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ارشد طراحی لس بدون کنکور دانشگاه پیام نور امکان ثبت نام ندارد . فراگیر پیام نور یکی از دیگر دانشگاه‌های پرطرفداری است که امکان تحصیل کردن بدون کنکور را گزینه های ثبت نامی خود فراهم آورده است ، اما متأسفانه یک نکته وجود دارد که این دانشگاه برای رشته طراحی لس هیچ مقطع تحصیلی پذیرش دانشجو ندارد . و هیچ گونه ثبت نامی مبنی بر رشته ها و گرایش های مرتبط این رشته این دانشگاه کنون مشاهده نشده است . امید آن میرود که این دانشگاه سالهای دیگر این امکان را برای متقاضیان خود به وجود بیاورد . اگرچه امکان تحصیل ارشد طراحی لس دانشگاه پیام نور وجود ندارد اما این رشته تحصیلی مقطع ارشد دانشگاه آزاد و سراسری برای دانشجویان استعداد خشان امکان ثبت نام بدون کنکور همان سال فارغ التحصیلی شان را دارد .

 

سخن آخر متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های کشور

دانشگاه بدون کنکور همه مقاطع تحصیلی امکان ثبت نام دارند و برای کمک به آن دسته از دانشجویان که امکان ادامه تحصیل شرکت کردن کنکور و یم کاری اداری را ندارند پدید آمده اند . دانشگاه آزاد برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد آزمون ورودی میگیرد ، فقط کارشناسی ارشد بدون کنکور شامل حال دانشجویان استعداد خشان میشود ، دانشجویان استعداد خشان میتوانند بدون کنکور ورودی  مقطع کارشناسی ارشد هر رشته ای که آن کارشناسی خود را به پایان رسانده اند شرکت کنند و این دانشجویان شرایطی خاص دارند مثلا ید زمره ده صد اول هم ورودیان خود قرار بگیرند . شما میتوانید برای هرگونه مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایید و  میتوانید از مشاوره تخصصی مشاورین ما این مرکز بهرمند شوید و به پاسخ ابهامات خود مورد تحصیل بدون کنکور دست پیدا کنند.

 

کارشناسی ارشد طراحی لس بدون کنکور

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

کارشناسی ارشد طراحی لس بدون کنکور

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.