معافیت ایثارگری خدمت سربازی

۴۷۱ بازديد
 
5 / 5 ( 1 vote )

معافیت ایثارگران سرزی : همانطور که می دانید قوانین مربوط به معافیت ایثارگری هر ساله حال تغییر است . به همین جهت بسیاری از سرزانی که مشمول معافیت ایثارگری می شوند . اطلاعات کافی این زمینه ندارند . ما سعی کرده ایم به قسمت هایی از این موضوع بپردازیم . ولی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . مشاوران متخصص آویژه دانش می توانند شما را این زمینه راهنمایی کنند .

میزان معافیت ایثارگران سرزی

ما این قسمت ره شرایط معافیت ایثارگری بیشتر توضیح می دهیم . شما عزیزان این شرایط آشنا شوید . بتوانید از شرایط ایثارگری استفاده کنید . هیچ محدودیت سنی وجود ندارد . طبق طرح های جدیدی که برای معافیت ایثارگران وجود دارند . همه فرزندان ایثارگران به ازای هر ماه ایثارگری ۱۲ روز  مشمول معافیت ایثارگری می شوند . ولی مطابق اخر منتشر شده از خبر گذاری ها معافیت ایثارگری به طور کلی از سال گذشته منتفی شده است . و فقط شامل ایثارگرانی که سابقه ۲۸  یا ۲۹ماه ایثارگری دارند می گردد .

این موضوع موجب دلخوری تعداد زیادی از ایثارگران گردیده است . چرا که تنها ۲۰ هزار نفر از ایثارگران دارنده لاترین سطح ایثارگری مشمول این قانون می شدند . ولی تلاش های زیادسد کل نیرو های مسلح و سازمان نظام وظیفه جلسات مکرری که نمایندگان مجلس انجام شد . سرانجام موجب شد تمام فرزندان ایثارگران از معافیت ایثارگری بهره مند شوند . و قانون به ازای یک ماه ۱۲ روز معافیت به سر انجام رسید .

و اما برای  افرادی که هم اکنون حال خدمت هستند . هم  هیچ محدودیتی وجود ندارد و وقتی قانون اجرا شود به این افراد هم تعلق خواهد گرفت . برای اطلاع از شرایط معافیت ایثارگران می توانید مرکز مشاوره آویژه دانش .

 

بیشتر  بدانید : معافیت ایثارگران سرزی

  •  برای اینکه مورد شرایط معافیت ایثارگری مطلع شوید . اینکه مشخص شود هر سال ، افراد دارای چه شرایط سنی و اولویت های معافیت ایثارگری شند . کلیه جانزان ، ایثارگران می توانند مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت نام خود را انجام دهند .
  •  ثبت‌نام مرحله ی مقدماتی برای تشخیص افراد دارای شرایط اولویت است . بر همین اساس وجود مک یا بر اساس اظهارات خود ثبت نام می شوند . این قسمت نیازی نیست افراد برای به دست اوردن مک معتبر به بخش سازمان نیرو های مسلح مراجعه کنند . لذا داشتن اطلاعات فرزندان ذکور به طور کامل مورد نیاز است . 
  • بعد از این مرحله حداکثر بیست هزار نفر که  بیشترین صد ایثارگری دارند . یا دارای حداکثر زمان جانزی  هستند یا جمع سابقه ازادگی آنان به لاترین حد  می‌رسد . برای یافت معافیت ایثارگری اولویت قرار خواهند گرفت . که این قسمت افراد دارای شرایط اعلام شده ید مدارک لازم را از بنیاد شهید و سازمان های مربوطه تهیه کنند . بنابر شرایط اعلام شده آن ها را به سازمان نظام وظیفه ناجا ارائه دهد .
  • کارکنان وظیفه‌ای که حال انجام خدمت سرزی هستند . صورت کسر خدمت ایثارگری ، کارت پایان خدمت سرزی یافت می کنند . 
  • فرزندانی که به واسطه سابقه ایثارگری یا ازادگی والدین خود از خدمت معاف می شوند . ید متعهد گردند ظرف مدت ۵ سال اگر برای اموزش رزم مقدماتی نظامی فراخوانده شدند خود را معرفی نمایند .
  • مشمولین حین خدمت که خواست کسر خدمت ایثارگری دارند . ید به دفاتر پلیس۱۰ +مراجعه نمایند . که هزینه یپرداختی این مرحله شش هزار تومان است .

 

شرایط معافیت ایثارگران سرزی :

موارد لازم جهت یافت معافیت ایثارگری این جا شرح داده شده است :

  •   صورتی که شهدا و یا ایثارگران مفقود الاثر دارای فرزند نشند . طبق قوانین و ضوابط اجرایی تنها یکی از براان انها می تواند از حق معافیت آنها استفاده نمایند . همچنین آزادگان دارای حداقل ۲۴ ماه اسارت بدون فرزند پسر شند . جانزان دارای حداقل ۲۵% جانزی صورتی که فرزند پسری نداشته شند . تنها یکی از براان ان ها  می تواند از شرایط معافیت خدمت سرزی استفاده نماید .
  • ید به این نکته توجه کنید . اگر فرد ایثارگر دارای ۶۰ ماه سابقه حضور جبهه و ۵۰ ماه آزادگی و ۶۰ صد جانزی شد . می تواند طبق ضوابط فرزندان خود را معاف از خدمت سرزی کند .
  1.  بنا بر داشتن  ۴۸ ماه ازادگی  می تواند ۲ فرزند خود را معاف کند .
  2. و داشتن حداقل ۵۰ صد جانزی می تواند برای ۲ فرزند دیگر معافیت از خدمت بگیرد .

این ظوابط معافیت از خدمت تنها ویژه فرزندان ایثارگران است .  شامل براان آنان نمی شود .

 فرزندان ایثارگرانی دارای ۱۰ صد یا  لاتر جه جانزی هستند . می‌توانند از قوانین مورد معافیت ایثارگری بهره مند شوند .

اگر جانزی که تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران بنابر شرایط جانزی نمی تواند صاحب فرزند شود . می تواند برای فرزند خوانده قانونی خود خواست معافیت از خدمت  نماید .

معافیت از خدمت مشمول کسانی است  که همسر جانز ۲۵ صد دارند .  به شرطی که ۵ سال از ثبت عقد گذشته شد ، معافیت می گیرند . و صورتی که ازدواج آنان دانم یاشد تأیید بنیاد امور ایثارگران از معافیت ایثارگری دائم برخوردار می شوند .

 

مدارک لازم برای معافیت ایثارگران سرزی

یکی از کارهایی که نیاز است برای یافت معافیت ایثارگری انجام دهیم ، تهیه تعدادی مدارک است . که زیر تعدادی از  این مدارک  را آورده ایم . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مشاوران ما .

  1. عکس از صفحه اول شناسنامه ( شناسنامه ید عکس دار شد ) .
  2. دو قطعه عکس۲*۳ زمینه رنگ روشن تمام رخ مطابق شئونات اسلامی .
  3. کپی کارت ملی
  4. کپی گواهی تحصیلی
  5. تکمیل برگه ی واکسیناسیون موجود دفترچه ی راهنما .
  6. عکس از تمام صفحات شناسنامه پ و عکس از صفحه اول شناسنامه برا .
  7. گواهی ابطال فرد قبلی .
  8. اصل معرفی نامه از سازمان مربوطه .
  9. پرداخت قبوض مطابق دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی سرزی .

برای اطلاعات بیشتر زمینه معافیت ایثارگری

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش  :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

  1. مشاوره معافیت پزشکی
  2. مشاوره خرید خدمت
  3. مشاوره معافیت کفالت
  4. مشاوره معافیت ایثارگری
  5. مشاوره معافیت تحصیلی
  6. مشاوره کسری خدمت
  7. مشاوره امریه
  8. مشاوره سرز نخبگی (سرز نخبه وظیفه)
  9. مشاوره اعزام به خدمت
  10. مشاوره غیبت و جریمه خدمت سرزی
  11. مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سرزی
  12. مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سرزی
  13. اخر نظام وظیفه
 

معافیت ایثارگری خدمت سرزی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

معافیت ایثارگری خدمت سرزی

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.