تغییرات شرایط دانشجویان انصرافی در قانون جریمه مشمولان غایب سال ۹۸

۴۷۷ بازديد
 
5 / 5 ( 1 vote )

تعیین وضعیت خدمتی چگونه صورت میگیرد؟ شرایط دانشجویان انصرافی قانون مشمولان غایب چگونه است ؟ وضعیت مشمولان غایب که ثبت نام نموده اند ولی وجه را پرداخت نکرده اند چگونه خواهد بود؟ جزییات این موضوعات را آویژه دانش بخوانید .

قانون جریمه مشمولان غایب سال ۹۷

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا مورد قانون جریمه مشمولان غایب  سال ۹۷ اظهار کرد: تمامی مشمولانی که پایان امسال بیش از ۸ سال غیبت دارند، می‌توانند مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و پرداخت مبلغ جریمه، نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی اشاره به تغییرات مربوط به ضوابط دانشجویان انصرافی قانون جریمه مشمولان غایب، افزود: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و پایان شهریور ماه ۱۳۹۶ انصراف داده و یا اخراج شده شند، از ریخ فراغت از تحصیل مقطع قبلی غایب محسوب می‌شوند و چنانچه غیبت آن‌ها پایان سال ۹۷ به بیش از ۸ سال برسد، شمول این معافیت قرار می‌گیرند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: مبلغ جریمه تعیین شده تبصره ۱۱ بند ب. قانون بودجه کشور سال ۹۷ به نسبت سال گذشته تغییری نداشته و تنها برای آن دسته از واجدین شرایط که خانواده آنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا سازمان بهزیستی هستند، ۷۰ صد تخفیف نظر گرفته شده است که دستورالعمل اجرایی آن پس از انجام هماهنگی‌های لازم تهیه و ابلاغ می‌شود.

وی خصوص مشمولانی که سال گذشته ثبت نام کرده و کنون نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدامی نکرده‌اند، گفت: خواست این دسته از افراد ابطال شده و صورتی که متقاضی بهره مندی از این قانون هستند، ید مجدداً برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی خاطر نشان کرد: طبق روال سال گذشته، مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند، ید به ازای هر سال غیبت مازاد، ۱۰ صد جریمه پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: مشمولان واجد شرایط می‌توانند مبلغ جریمه را به صورت نقد و یا اقساط پرداخت کنند که شیوه اقساطی، ید مبلغ جریمه پایان سال ۹۷ به طور کامل تسویه شود.

کریمی خصوص مقررات مربوط به کارکنان وظیفه فراری عنوان کرد: آن دسته از کارکنان وظیفه که سابقه غیبت اولیه و فرار از خدمت آنان به بیش از ۸ سال برسد، می‌توانند مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) از قانون جریمه مشمولان غایب بهره‌مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: از آنجا که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور بیش از ۸ سال غیبت، اجازه تردد به کشور را نخواهند داشت، لذا ید انجام خدمت سرزی و یا بهره مندی از این امتیاز وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

مشاوره خدمت سرزی

صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام خصوص کسری خدمت ایثارگری و نیاز به مشاوره نظام وظیفه ؛ اموری نظیر خروج از کشور ، معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و … هم اکنون می توانید شماره  تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایند .

 

تغییرات شرایط دانشجویان انصرافی قانون جریمه مشمولان غایب سال ۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

تغییرات شرایط دانشجویان انصرافی قانون جریمه مشمولان غایب سال ۹۸

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.