ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام

۵۱۲ بازديد
 
Rate this post

سیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۳۷۰ هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. شهرهای مختلف توجه به نیازی که حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به سیس دانشگاه کرده اند که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل دانشگاه علمی کاربردی،  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف توجه به ظرفیتشان رشته های مختلف مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام آگاه شوید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام

شهرهای مختلف مراکز گوناگونی سیس شده است که هر یک رشته های مختلفی ارائه می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و توجه به شرایط مراکز، ممکن است هر یک از این مقاطع ارائه گردد. برای آشنایی بیشتر شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید به راحتی مرکز مشاوره آویژه و اطلاعات لازم را یافت کنید. زیر لیست دانشگاه های علمی کاربردی موجود ایلام آورده شده است که شما می توانید توجه به نیاز خود به دانشگاه مد نظر خود مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید. دفترچه ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی را می توانید از لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یافت کنید. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام ما .

اسن شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آس شماره تماس
ایلام ایلام علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ایلام – میدان ۲۲ بهمن- بلوار سید الشهداء ۰۸۴-۳۳۳۶۴۰۱۷
ایلام ایلام علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ایلام – بلوار آیت ا… تعمیرکاری- ابتدای خیان فدائیان اسلام ۰۸۴-۳۲۲۳۲۵۶۸
ایلام ایلام علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ایلام – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار دانشجو-روبروی اداره کل تعاون اسن ایلام ۰۸۴-۳۲۲۳۵۰۶۹
ایلام ایلام علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ایلام – میدان ما- خیان مهارت ۰۸۴-۳۲۲۲۸۲۶۷
ایلام ایلام علمی کاربردی ایلام ۱ ایلام – میدان گلها- بلوار ۱۲ فروردین- به سمت میدان دانش ۰۸۴-۳۲۲۴۶۵۳۰
ایلام ایلام علمی کاربردی ایلام ۲ ایلام – بلوار جمهوری- جنب خیان مفتح ۰۸۴-۳۳۳۶۶۴۵۰

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی ایلام

از آنجا که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام بدون آزمون کنکور است، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. همچنین سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغلی که دارای شغلی متناسب رشته مورد نظر هستند، و ایثارگران نظر گرفته شده است که به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. لازم است که برای ثبت نام ترم مهرماه یا بهمن ماه و طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی ایلام مورد نظر اقدامات لازم انجام شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی ید آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب خواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (گواهی اشتغال به کار) مهر و امضا لاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم ییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، ید زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام بدون کنکور است، مک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (گواهی اشتغال به کار) مهر و امضا لاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم ییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات کیفیت ارائه دهد. زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی سی و هر خدمت دیگر مرتبط مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، ما .

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط برخی از رشته ها اشتغال رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.