مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

۷۸۵ بازديد
 
به این مطلب امتیاز دهید

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی موضوع مورد بحث در این متن است . یکی از مهمترین مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه این دانشگاه است . دفترچه ثبت نام علمی کاربردی شامل لیست تمام رشته ها و دانشگاه ها و همچنین مهلت ثبتنام و ارائه مدارک است . دیگر مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که خود از اهمیت بسیاری برخوردار است ارائه مدارک سوابق تحصیلی در مهلت اعلام شده در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا سایت سازمان سنجش است . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله و در دو نیمترم مهر ماه و بهمن ماه است اما زمان دقیق آن را باید از مراجعه به سایت دانشگاه بفهمید . ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هم در همین دو نیمترم انجام میگیرد . مهلت انتخاب رشته این دانشگاه را میتوانید از سایت سازمان سنجش جویا شوید .

 


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

در متن بالا مبحث مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مورد بررسی قرار دادیم اما مهم است بدانید این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو نمیپذیرد و تحصیل در این مقاطع در این دانشگاه امکانپذیر نمیباشد . در این دانشگاه همچنین امکان تحصیل دررشته های پیرا پزشکی بدون کنکور وجود ندارد و تنها چند شاخه پیراپزشکی مانند بهداشت و غیره درآن موجود هستند . یکی از مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پرداخت مبلغ مشخصی برای ثبت نام است که شامل هزینه های ثبت نام میشود . این دانشگاه همچنین بدون کنکور دانشجو میپذیرد اما دانشجویان آن ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان شهریه تحصیلی هر ترم هستند که خود شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر میشود . زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهمترین موضوعی است که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند زیرا ثبتنام در خارج از این زمان امکانپذیر نمیباشد .


بیشتر بخوانید:  مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بطورمختصر شامل مطالبی بود که در بالا خواندید اما مهم است بدانید که یکی از مهمترین شرایط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که معمولا کمتر به آن توجه میشود میزان علاقمندی فرد به رشته ایست که میخواهد درآن ادامه تحصیل بدهد . دانشگاه علمی کاربردی با دارا بودن بیش از صدها مرکز دانشگاهی در سراسر کشور و بیش از هشتاد درصد رشته های دانشگاهی و بدون کنکور بودن یکی از محبوبترین گزینه های متقاضیان برای ادامه تحصیل است . یکی دیگر از شرایط و مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ارائه مدارک و سوابق تحصیلی خواسته شده مندرج در سایت این دانشگاه و یا سایت سازمان سنجش است . بدون وجود مدرک دیپلم امکان ثبتنام در مقطع کاردانی دراین دانشگاه وجود ندارد و در مقطع کارشناسی ناپیوسته متقاضیان تنها با ارائه مدرک کاردانی میتوانند در این مقطع ثبتنام کنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های کاردانی و رشته های کارشناسی

دانشگاه علمی کاربردی بیش از هشتاد درصد رشته های دانشگاهی موجود در چهار بخش : کشاورزی ، صنعت ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی را درخود جای داده است . این مرکز دانشگاهی با دارا بودن مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و بدون کنکور بودن یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که در بازارکار مشغول به کار هستند و علاقمندند که در زمینه شغلی خود تحصیلات آکادمیک بدهند . کلاسهایی که در رشته های مختلف در این دانشگاه برگزار میشوند در زمانی خارج از تایم کاری و اداری هستند و برای ثبتنام این دانشگاه تنها ارائه مدارک تحصیلی و شناسایی کافی میباشد .  دانشگاه علمی کاربردی برای ثبتنام و ادامه تحصیل دانشجویان تنها یک شرط دارد و آن پرداخت شهریه است که شهریه این دانشگاه شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است . شهریه ثابت این دانشگاه برای یک ورودی تا پایان تحصیلات ثابت است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸


دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۷-۹۸
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸
  • دفترچه علمی کاربردی ۹۸
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری ۹۸
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۸
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور ۹۸
  • خرید سریال ثبت نام کنکور ۹۸

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دقیقا به همان صورتی است که در بالا گفته شد یعنی ابتدا متقاضی باید از مهلت ثبتنام مطلع باشد سپس اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند . دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند در کلاس های تایم های مختلف و یا حتی بصورت غیر حضوری ادامه تحصیل بدهند . مهم است بدانید که حضور در جلسخ امتحان الزامی است و در صورت عدم حضور بر سر کلاسها برای دانشجو غیبت رد خواهد شد و نمره درس برداشته شده صفر خواهد بود . یکی از مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی همچنین پرداخت شهریه دانشگاه است که مهلت قانونی پرداخت آن تا پایان امتحانات هر ترم است .


بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی نیز مانند مراحل کاردانی است با این تفاوت که دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع کاردانی برای ثبت خود باید مدرک کاردانی مرتبط با گرایش تحصیلی کارشناسی را به دانشگاه ارائه کنند . یکی از مهمترین مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی تحقیق در مورد گرایش هایی است که در مقطع کاردانی رشته اصلی آن را گذرانده اید . از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی اکثر گرایش ها و رشته های موجود در دیگر دانشگاه ها اعم از سراسری و آزاد و دانشگاه های غیردولتی را در خود جای داده است لذا دانشجویان با دریافت اطلاعات از مراکز مشاوره مانند مرکز مشاوره تحصیلی آویژه میتوانند از جزئیات رشته تحصیلی خود مطلع شوند . در این مرکز تعداد زیادی از مشاورین متخصص برای ارائه مشاوره به شما مشغول به کارند که به امورتحصیلی بطور کامل و دقیق واقف هستند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی


لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی

از آنجا که رشته های پیراپزشکی در کشور بسیار پر متقاضی هستند ، دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه ها ندارد . این رشته ها تنها با شرکت در کنکور امکان ثبت نام دارند . البته مهم است بدانید دانشگاه علمی کاربردی چندی از رشته های پیراپزشکی مانند کارشناسی و کاردانی حرفه ای بهداشت ، علوم آزمایشگاهی دامی ، تعمیر تجهیزات پزشکی  و دامپزشکی در شاخه دامپروری را در خود گنجانده است . در سالهای آینده امید آن میرود که این دانشگاه بتواند زیر نظر وزارت بهداشت در شاخه های پیراپزشکی مانند پرستاری ، فیزیوتراپی ، اتاق عمل و … نیز دانشجو جذب کند و زیر ساخت های لازم برای ارائه آن را سازماندهی کند تا دانشجویان بتوانند در آن ادامه تحصیل دهند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر


مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه

مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه یکی از دغدغه های بسیاری از متقاضیان است . مهم است بدانید که مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه دقیقا شبیه ورودی مهر ماه و آنچه که در بالا گفته شد میباشد . دانشگاه علمی کاربردی از معدود دانشگاه هایی است که در هر دو نیم ترم مهر ماه و بهمن ماه دانشجو میپذیرد . این دانشگاه برای آسودگی حال دانشجویانی که از ثبت نام در نیمترم مهرماه باز مانده اند یک مهلت ثبت نام برای ترم بهمن ماه ایجاد کرده است که دانشجویان مجبور به یک سال باز ماندن از تحصیل نشوند و بتوانند در مهلت مورد نظر خودشان ادامه تحصیل بدهند . تعداد بسیار زیادی از این مراکز تحصیلی زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور وجود دارد و بیشمار رشته و گرایش برای ادامه تحصیل دادن دانشجویان در این دانشگاه طراحی شده است .


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی


جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

  • آزمون سنجش
  • نتایج کنکور سراسری ۹۸
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران 
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی            
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی


دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجو است که تنها با در دست داشتن مدرک دیپلم سه شاله نظام جدید و یا چهار ساله نظام قدیم میتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . در این دانشگاه همچنین تعداد زیادی از رشته های موردعلاقه دانشجویان وجود دارد از جمله شاخه های مهندسی و صنعت مثل مهندسی هوافضا و یا مهندسی معماریست که متقاضیان بسیاری را با خود به همراه دارد . شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات کامل و دقیق از ثبت نام علمی کاربردی و یا هرگونه مشاوره تحصیلی با مشاورین متخصص ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید و از جزئیات دقیق ثبتنام و مدارک لازم و یا شرایط آن مطلع شوید . در پایان یک نکته مهم برای ادامه تحصیل و موفق شدن در هر زمینه شغلی کسب اطلاعات کامل و همه جانبه است پس در جمع آوری اطلاعات کوشا باشید .

 

برای مشاوره در زمینه مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.