ثبت‌ نام طرح جریمه مشمولین غایب سال ۹۸

۴۶۶ بازديد
 
5 / 5 ( 1 vote )

انتظارها به پایان رسید و ثبت‌ نام طرح جریمه مشمولین غایب سال ۹۸ آغاز شد! کلیه مشمولان سرزی که دارای ۸ سال تمام غیبت می شند می توانند نسبت به خرید سرزی اقدام نمایند .

ثبت نام طرح جریمه مشمولین غایب

ثبت‌نام این طرح توجه به ابلاغ قانون بودجه سال ۹۷ از سوی دولت و همچنین ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی جریمه مشمولان غایب از سوی سد کل نیروهای مسلح به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا آغاز شده است.

به این ترتیب مشمولانی که دارای هشت سال تمام غیبت از خدمت سرزی هستند می‌توانند ثبت‌نام این طرح وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

سال جدید هم شیوه پرداخت جریمه سرزی کماکان به دو صورت نقدی و اقساطی است؛ روش اول فرد می‌تواند جریمه را به صورت نقدی پرداخت کرده و تقاضای کارت معافیت کند.

روش دیگر هم که اقساطی است فرد ید مبلغ جریمه را پایان سال ۹۸ تسویه کند؛ البته به طور معمول بعد از پرداخت یک سوم مبلغ جریمه، مشمول غایب می‌تواند تقاضای صدور کارت معافیت کند.

این حالی است که مبلغ جریمه غیبت سرزی سال ۹۸ همانند مبلغ جریمه سال ۹۸ است و آنهایی که سال گذشته واجد شرایط بوده و اقدام نکرده‌اند، ۱۰ صد بر مبلغ جریمه‌شان افزوده خواهد شد.

براساس قانون افراد مهل از ۵ صد تخفیف برخوردارند؛ همچنین به ازای هر فرزند نیز ۵ صد تخفیف جریمه اختصاص خواهد یافت.

مبلغ جریمه غیبت سرزی توجه به پایه تحصیلی تعیین شده و به شرح ذیل است:

  • زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان
  • دیپلم ۱۵ میلیون تومان
  • فوق‌دیپلم ۲۰ میلیون تومان
  • لیسانس ۲۵ میلیون تومان
  • فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان
  • دکتری عمومی علوم پزشکی ۳۵ میلیون تومان
  • دکتری تخصصی غیرعلوم پزشکی ۴۰ میلیون تومان
  • دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و لاتر ۵۰ میلیون تومان

مشاوره خدمت سرزی

صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام خصوص کسری خدمت ایثارگری و نیاز به مشاوره نظام وظیفه ؛ اموری نظیر خروج از کشور ، معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و … هم اکنون می توانید شماره  تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایند .

 منبع خبر : farsnews

 

ثبت‌ نام طرح جریمه مشمولین غایب سال ۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت‌ نام طرح جریمه مشمولین غایب سال ۹۸

 

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.