امریه پارک علم و فناوری همدان | شرایط و مدارک لازم

۴۳۳ بازديد
 
5 / 5 ( 1 امتیاز )

پارک علم و فناوری همدان سرز امریه جذب میکند. به گزارش مرکز مشاوره آویژه پارک علم و فناوری همدان به عنوان یکی از ارگانهای امریه گیر از بین واجدین شرایط اقدام به جذب سرز امریه میکند. این ارگان نظارت نیروهای مسلح و نظام وظیفه ، هر ساله بخشی از نیروهای خود را از بین مشمولان وظیفه عمومی مین میکند. امسال نیز پارک علم و فناوری همدان انتشار اطلاعیه ای از بین تمام واجدین شرایط اخذ امریه، که ریخ اعزام آنها اول شهریور ماه است، اقدام به جذب سرز امریه میکند. لذا داوطلن میتوانند مهلت مقرر شده، مراجعه به سامانه اینترنتی مربوطه خواست خود را ثبت کنند.

مهلت ثبت نام امریه پارک علم و فناوری همدان

متقاضیان اخذ امریه از پارک علم و فناوری همدان میتوانند از ریخ ۳۱ اردیبهشت لغایت ۱۸ خرداد ماه سال ۹۹ فراخوان این سازمان ثبت نام کنند. بعد از پایان این مهلت امکان ثبت خواست وجود ندارد و سامانه جذب امریه بسته میشود. به گزارش مرکز مشاوره آویژه آن دسته از مشمولان که غیبت داشته شند مجاز به ثبت نام برای امریه پارک علم و فناوری همدان نیستند.

ظرفیت پذیرش امریه که از سوی نیروهای مسلح مشخص میشود، این ارگان کم است و تنها به یک نفر نیروی امریه نیاز دارند, که از بین فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا انتخاب میشود.

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای امریه پارک علم و فناوری همدان تمدید شد. طی آن متقاضیان میتوانند خواست اخذ امریه خود را ریخ ۲۳/۳/۹۹ به ثبت برسانند. توجه کنید که این ریخ قابل تمدید نیست. از آنجایی که ارائه برگه اعزام به خدمت فاقد غیبت نیز برای ثبت نام الزامی است. افرادی که مرحله مصاحبه پذیرفته میشوند و برگه سبز خود را یافت نکرده اند، نهای ۱۵ تیر ماه مهلت دارند که برگه اعزام خود را ارائه دهند.

 

شرایط لازم برای امریه پارک علم و فناوری همدان کدامند؟

متقاضیان امریه پارک علم و فناوری همدان علاوه بر شرایط عمومی امریه، ید شرایط خاصی را دارا شند. برخی از این شرایط به قرار زیر است:

  1. یکی از این شرایط داشتن مک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است. همچنین این مک ید یکی از رشته های مورد نیاز این ارگان شد که به شرح زیر است:
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی الکترونیک
  • کامپیوتر

دارندگان این مدارک رده شغلی مرتبط تخصصشان به کار گرفته میشوند.دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و پایین تر امکان جذب پارک علم و فناوری همدان ندارند.

  1. همچنین پذیرش سرز امریه این ارگان از بین افراد بومی انجام میشود و امکان تغییر محل خدمت وجود ندارد.
  2. پارک علم و فناوری همدان تعهدی برای استخدام سرزان امریه ندارد و بعد از پایان دوره خدمت موظف به ترخیص سرزان امریه ای است.
  3. مدت زمان خدمت این ارگان ۲۴ ماه است و اغلب امکان استفاده از کسری های خدمت وجود ندارد.

خدمات مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

امریه پارک علم و فناوری همدان | شرایط و مدارک لازم

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امریه پارک علم و فناوری همدان | شرایط و مدارک لازم

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.