ثبت نام امریه شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

۴۲۸ بازديد
 
5 / 5 ( 1 امتیاز )

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان که یکی از شرکت های مستقر پارک علم و فناوری آذریجان غربی است به عنوان یکی از ارگانهای غیر دولتی امریه گیر اقدام به جذب سرز امریه میکند. این ارگان نظارت وزارت علوم و تحقیقات همچنین همکاری سد کل نیروهای مسلح کشور بخشی از نیروهای کار مورد نیاز خود را از این طریق تکمیل میکند.

بدین ترتیب دانش و تخصص فارغ التحصیلان دانشگاهی را راسی پیشرفت و توسعه اهداف خود به کار میگیرد. واجدین شرایطی که ریخ اعزام آنها به خدمت سرزی مطابق ریخ امریه گیری این شرکت است میتوانند خواست خود را برای امریه شدن ثبت کنند. ثبت نام به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه جذب امریه این ارگان انجام میشود لذا از مراجعه حضوری اجتناب کنید. ظرفیت پذیرش سرز امریه ای این شرکت محدود است و توسط سد کل نیروهای مسلح مشخص میشود.

ثبت نام امریه شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان مستقر  پارک علم و فناوری آذریجان غربی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان خرداد ماه سال جاری از بین مشمولان وظیفه متقاضی یافت امریه، ثبت نام به عمل میاورد. توجه کنید که ثبت نام تنها به شکل اینترنتی انجام میشود و امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد. مشمولان ید زمان ثبت نام مدارک شناسایی و سوابق علمی خود را برای این سازمان ارسال کنند. علاوه بر این داشتن برگه اعزام به خدمت که ریخ دقیق اعزام آن ج شده موضوع مهمی است که ید زمان ثبت نام ید نظر داشته شید.

شرایط جذب سرز امریه شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان پارک علم و فناوری آذریجان غربی

افرادی که میخواهند به عنوان سرز امریه شرکت سامانه طراح کیان اسن آذریجان غربی خدمت کنند، علاوه بر شرایط عمومی سرزان امریه ید یکسری شرایط اختصاصی داشته شند. ازجمله این شرایط میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن مک تحصیلی کارشناسی ارشد یکی از رشته های مورد نیاز این ارگان یکی از مهم ترین شرایط لازم است. دارندگان مدارک تحصیلی مقاطع پایین تر این سازمان جذب نمیشوند.
  • رشته تحصیلی متقاضیان امریه شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان ید متناسب فعالیت ها و پروژه های این شرکت شد که شامل برق الکترونیک، برق مخابرات ( پردازش تصویر و هوش مصنوعی) و مکانیک میشد.
  • مشمولان و نخبگان فارغ التحصیل دانشگاه های برتر کشور برای امریه شدن اولویت قرار دارند.
  • ارائه برگه اعزام به خدمت فاقد غیبت یکی دیگر از شرایط لازم است.
  • سرزان امریه این شرکت نمیتوانند از کسری های خدمت ایثارگری، بسیج و… استفاده کنند و موظف به انجام ۲۴ ماه خدمت این سازمان میشند.

افرادی که شرایط عنوان شده را داشته شند، برای مصاحبه حضوری و انجام گزینش دعوت میشوند. لازم به ذکر است که این شرکت دو دفتر شهرهای تهران و ارومیه دارد که پذیرفته شدگان نهایت نظر گرفتن محل زندگی یکی از این مراکز به کار گرفته میشوند.

 

خدمات مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

ثبت نام امریه شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری آذریجان غربی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام امریه شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری آذریجان غربی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

 

    

 

منبع:لینک منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.